Tuesday, July 6, 2010

$75 Gift Card to SkinCareRx Giveaway Winner

Happy belated 4th of July!!! I hope you guys had a good one and enjoyed the fireworks! :)

Thank you SkinCareRx for sponsoring this giveaway! Thank you for the people who entered this giveaway! I think it went well... hehe~ :)

Thank you again SkinCareRx!!! :)

Now for what you came for *drum roll*... hehe~
The winner of the random generator is #4 and that winner is


Congrats Linda and you have 48 hours to contact me with your e-mail and home address. My e-mail is aly_4realz (at) hotmail (dot) com. If you don't contact me within 48 hours, I will announce a new winner.

Disclaimer: The products mentioned in this post are sponsored by SkinCareRx. I am not affiliated with any company nor getting paid to advertise any products. This post is written with my honest opinion.

1 comment:

Jannie said...

yay! congratulations to the giveaway winner. :) gift cards are always nice prizes for contests. :D at work, we sometimes have drawings to win gift cards. i've gotten lucky twice. they only give out $5 though. well, one time i did win $15. they do help. one of them helped me buy an ipod dock. hahaha... :D

i think there weren't many bows left in our f21 when i bought it. there must've been two. one in a 6 and in an 8. i took 6. good thing their ring sizes run small. it was easy for my finger to fit in the ring. i was looking at connector rings too. i thought they were cool, but i couldn't move my fingers. i guess i could buy one, but i won't wear it to work. hahaha...

yup, skinlite works pretty well. i bought the orange one too today. i tried it and liked it also. no breakouts or itching, so i know for sure these will be my regular wipes. i'd like the try the ones you reviewed. i hope i can find them somewhere. :D my skin is really sensitive too, so it's rare for me to pick things up i don't know about. good thing i had good luck with the skinlite wipes. :D

a few years back, we used to live close to pechanga. it was walking distance. it took about a 15-20 min walk, which wasn't so bad. your dad might've probably been there in case he stopped at temecula. it's a really nice casino. i haven't gambled there yet. lol. that is so cool your dad is going to vegas sometime soon. you should come too. :D i wanna go again, but i'll wait around my birthday. before then, i can have enough time to try and save.

awww... poor tobey being scared of the fireworks. sometimes they startle me too. even my son was a bit startled at first, but he got used to them. another scary loud noise is balloons popping. i'm not a big fan of that.

thank you so much for the nice things you said about me too. :) a nice person like you deserves nice compliments. :D i am very blessed to have a friend like you too. i feel lucky too. it's rare to find really good friends here on blogger or poupee girls. i'm so glad our paths crossed. :D it's real cool how you're very down-to-earth and easy to get along with. :D

yay. now i have a good reason to go to walgreens. i'll be on a mission to find face shop masks. thanks for the heads up on that. just in case they run out, i still won't hesitate to buy jordana lip liners. hahaha...

hey. hope you get well soon. sorry to hear about the flu. get lotsa rest. take care. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...